Kumpulam Wang Simpanan Pekerja

7:46 AM

arini..nk story pasal experience pg td p KWSP...hehehe..pgalaman pertama la kata kn..ermm...3 kali kuar masuk KWSP sbb ada dokumen tak betui (pengesahan acc bank lom ada)..second time p KWSP...pegawai kt ctu akhirnya kesian kt km and tlg km..dia buat satu surat..pastu dia suh km p amik kt Maybank Seagate...Alhamdulillah...kali ketiga p blk KWSP..suma selesai...Amin..yg kelakar tu..aku yg plg beria2x..ruper2xnya tadak langsung rekod aku kt KWSP nih...haisshhh...so aku kena isi a few data...En Suami???ermmm...dia leh dok gelak2x kt aku ngn Peg KWSP tuh sbb data aku tadak..hamppessss...okies..KWSP..tunggu dlm ms 3 minggu..nanti dpt la duit tu...
Pastu km p plak CS..ting 22..p jmp lawyer tuk sain a few agreement..jmp dak buat chambering kt ctu..dia yg jd saksi and tlg km tnjuk doc mn nk kna sain..bdk tu sgt la peramah...so, aku pn goreng2x la ngn dia...(maklumla...aku ni kn MESRA...heheheh...)....setel pasal agreement..tunggu depa panggil tuk amik agreement tu ja nanti...
Fuhhh...finally....siap gak suma keje dlm ms separuh hari...seb baek boss bg time off pg td..tengkiuu En Boss...ermmm...

You Might Also Like

0 comments

Support JDT Blogger