Yeahhhh..Hadiah drp Team JDT Blogger

10:08 PM

Salam Semua,

Masih ingatkah saya pernah menyahut cabaan team JDT Blogger untuk siapkan "31 Days Challenge by JDT Blogger"..ok officially cabaran tu telah berakhir pada 10 Feb 2017..Alhamdulillah walaupun pernah satu hari siapkan 4 entri..tapi saya masih sempat siapkan semua cabaran-cabaran tu dalam masa yang ditetapkan..

Pada mulanya, saya ingat dorang akan random pilih pemenangnya..rupa2xnya yang saya perasan...sesiapa yang menamatkan cabaran 31 entri tu..semua dapat..saya dengar2x macam hadiah tu disponsar sendiri oleh team JDT Blogger (dorang share2x tuk bagi hadiah pada kami2x yang join ni..)baikkk sangat hati dorang semua ni..semoga ALLAH merahmati kamu-kamu semua dan lebih banyak aktiviti yang akan dianjurkan nanti ya..hehehehe...

so..dok potpet2x, panjang mukadimahnya..tuan blog kisahreembulan ni..ada dapat apa2x tak???isshhh..of course la dapat..sebab tu entri ni keluar (sambil hidung kembang kempis bangga..hahahahah)..sorry la ya..klu saya over sangat..actually ni la pertama kali saya menyertai..dan dapat hadiah..jadi saya over excited skitt..saya dapat topup RM5..ok la kan..sapa nak bagi topup free kat kita zaman-zaman gawat camni kan..heheheh..TERIMA KASIH banyak2x pada Team JDT Blogger tau...i appreciate it so much..disebabkan saya pakai line..jadi topup tu rezeki En Suami la..hehehhe..

ok, ni saya attachkan print screen pengumuman pemenang..heheheh..saja la nak buat kenangan..nampak tak..nama Fatimah Qamarina tu...tu la tuan belog ni..hehehhehe..



To Hernee Nazir..thanks jugak sebab mengajak join cabaran ni..lebiuuu..len kali kalau ada, ajak la lagi ya..hehehehe..

P/s : Tuan belog adalah sejenis yang over!!!!

You Might Also Like

10 comments

  1. hahahaha..tahniah Q..rezeki tu..dari berbelas2 nama ada terselit rezeki Fatimah Qamarina hhehe..thanks tau support kitorang..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oook..ya ka..sbb teperasan nama2x yg konsisten update blog smpi ari ke 31 tu..semua dpt..heheeh..rezeki cubaan pertama..heeheh..thanks jugak sbb anjurkn ya 😊

      Delete
  2. assalamualaikum SR...tahniah2 kerana berjaya dlm cabaran yg diberikan...next time kalau ada boleh la join lg yer...

    p/s mama salah seorang ahli JDT Blogger ...:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. waalaikumussalam..ooo ya ka..salam kenal mama..nampak mama dalam FB Hernee Nazir.. :)

      InsyaALLAH..kalau ada lagi boleh join :)

      Delete
  3. tahniah..terus support JDT blogger

    ReplyDelete
  4. wahhhh... tahniahhhhh

    pstttt.. terima kasih sudi join Segmen Nak URL Blog #28. blog ini tersenarai dalam http://www.mialiana.com/2017/02/senarai-url-blog-28.html

    pemenang akan diumumkan pada 28/2/2017

    ReplyDelete
    Replies
    1. heheheh...

      terima kasih jugak utk mia..sebab anjurkan segmen ni.. :)

      salam kenal ya Mia..

      Delete
  5. assalamualaikum SR..singgah ptg ke sini...jenjalan singgah menyinggah...:)
    ** Mama Maszull

    ReplyDelete

Support JDT Blogger