31 Days Challenge by JDT Blogger - Day 31 (Gambar Selfie atau Bersama Tersayang)

1:54 AM

Salam semua..

Hari ni last day utk cabaran 31 hari daripada Team JDT Blogger..huhuhu..tak sangka dapat jugak siapkan kesemua cabaran..wlupun banyak ngelat..sbb ada satu hari smpi 4 entri upload..heheheh..

Walau camna pun..sebenarnya saya baru perasan yg saya tak letak #JDTBlogger dan #31dayschallengebyjdtblogger dalam setiap entri saya..huhuhu...takpa la..kalau ada rezeki ada la..kalau tadak pun..at least..dengan cabaran yg dianjurkan oleh team JDT Blogger ni lah saya kembali mengaktifkan kisahrembulan.blogspot.. 😉😉😉

Ok..last topik ni saya tempekkan gambar-gambar ni..



Gambar raya 2016..bersama kesayangan saya dunia dan akhirat..mak,ayah,abg sulung,adik yg keempat serta family kecik saya cukup 5 beranak..dalam ni..adik perempuan dan adik lelaki bongsu saya tiada dalam gambar..sorang beraya di KL rumah mertua..sorang beraya di Mesir..

Dan gambar ni pulak..



Inilah keluarga kecik saya..gambar bersama en suami masa join PTP buat kaler fun run dan anak2x plak..masa bawak dorang tgk Mini Thomas and Friends kt Puteri Hourbour Dec 2016..

Betul orang cakap..bila kita susah..kita down..insyaAllah orang terdekat dengan kita akan sedia membantu dan menghulurkan tangan..dengan syarat..kita pun selalu la kena tolong orang lain..saya sayang family saya sangat2x..selalu doakan yang kami semua diberikan pengakhiran hidup yang baik dan berkumpul di syurga Jannah..amin..

#jdtblogger #31dayschallengebyjdtblogger

P/s: one for all and all for one 😍😍😍😍

posted from Bloggeroid

You Might Also Like

1 comments

  1. tahniah kerana berjaya menyahut cabaran..hehehe..sempat lagi kalau nak edit..10/2 last hehehe..

    thanks for your support Q..

    ReplyDelete

Support JDT Blogger