31 Days Challenge by JDT Blogger - Day 24 (3 Warna Kegemaran)

9:32 PM

Salam Semua,

Ok, untuk topik kali ni..adalah berkaitan dengan 3 warna kegemaran..

so far saya suka sangat kaler2x org tua..kata mak saya la..hehehehe..saya memang suka kaler yg gelap2x, kelabu2x asap kaler2x tanah @ natural gituuuu...heheheh..

so, jom tgk 3 list itu..

1. saya sukaaa kaler biru..tapi baby blue tak minat..sebab cerah sangat..heheeh..kalau navy blue, biru yg lembut skitt tu saya suka..banyak jugak tudung dan baju kaler biru..setiap kali kalau raya pakai tema biru..saya paling excited..hahahaha..dapat suami berkulit cerah dan anak2x pun ikut ton warna yg sama..maka ibu yg agak mendung ni..kena la ikut kaler baju yg cerah2x  yg dorang suka..huhuhu

2. faveret gila kaler cokelat...hahahahah..ni la kaler orang tua yg mak saya cakap tu..pernah tau saya berebut kain nk buat baju pasang dengan arwah tok saya..sebab kain pasang tu ada kaler cokelat campur kelabu...last2x tok mengalah demi cucu tersayang..since that, mak kata saya suka kaler org tua..hhahahah...

3. faveret sesangat kaler hitamm..sebab bila baju kaler hitam ni..otomatik nmpk efek kurus gitu..hahahah..(perasan sgsorang..klu dh gemuk..gemuk jugak kan..hehehe..)

ok, rsnya tu la kot kaler2 kegemaran saya..memang agak membosankan skitt..tp disebabkan bekerja..maka sesekali sy beranikan juga mencuba kaler2x cerah ni...tp setahun mgkin boleh kira berapa kali ja..hehehe..

ok..daaaa..

#jdtblogger  #31dayschallengejdtblogger

p/s : biru itu mendamaikan..cokelat itu menenangkan dan hitam itu menawannn..hehehe..

You Might Also Like

0 comments

Support JDT Blogger