31 Days Challenge by JDT Blogger - Day 4 (Apa Yang Di Dalam Beg????)

1:14 PM

Salam Semua...

Aduyaii...delay lagi..tp takpa, semangat masih membara untuk cuba menyahut cabaran daripada team JDT Blogger..

okeh..cabaran untuk hari keempat adalah..Apa yg di dalam beg???ermmm...ni antara tajuk yg bg saya agak susah..sebab sy seoarang yg sangat simple dan setia..ehhh??apa kaitan setia dgn barang dalam beg ni??hahhahah..

ok, sejujurnya saya cuma akan ada satu beg dlm satu masa...smpi hayat beg tu tamat, barulah saya akan ada beg yg baru..so tu la setianya..hehehhe..so buat masa sekarang, saya cuma ada 2 beg ja...jom terjah beg2x tu ya..cekidouttt...



Ok, memula nk say sorry sbb saya bab amik gambaq ni mmg kurang skill..belasah ja ni..ok, yg ada botol air tu, bukan beg hakak ya..tu beg sekolah ank2x..sj nk nyelitkan jugak dlm blog sendu ibu dorang..hahahah..ok2 back to topic, beg saya cuma yg kaler pink dan cekelat yg terbuka tu ja...

ok yg beg pink, barang dlm tu adalah baju ank2x, pampers, mandian, ubat2x dan kad2x medical dorang..senang cerita beg ni saya akan gunakan bila keluar dengan anak2x..maklumlah mak anak 3, jadi tak smpt nk bawak hanbag bagai..saya bawak back pack sj,,hehehhe,,

ok, beg cekelat aka handbag tu la yg saya akan bawak pergi kerja dan jika saya keluar dating ngn husband (macam jarang ja keluar dating, sebab klu keluar, sure dengan pakej anak 3..hehehhe)..ok jom lebih zoom apa yg ada dlm beg cekelat saya ni..



ok, basically dlm beg ni..akan ada :

1. planner atau diary (sbb saya poor skitt bab2x planning ni..jd mula menggunakan planner sbgi pembantu since last 2 years..heheheh)
2. yang korang perasan benda warna hitam tu..tu nyawa..bila awl2x bulan cmni..agak sihat la beliau..hehehe..(purse ni pn dh lama bertahan, beli since 2009..see..setia tak hakak???heheh)
3. ok yg korang nmpk beg kecik bunga2 tu, dalam tu ada alat mekap saya (alat mekap sangat..hehhehe) kann kata simple orgnya..so dalam tu cuma ada lip ice, compact powder, sun block (pakai jika teringat ja..hahhha), vicks (sbb selalu hidung tersumbat pepagi), minyak cap kapak (kot2x pening kt ofis time layan staff punya perangai), dan perfume botoi kecik2x..ada 2 ja pun...hari ni bau sweet skitt, sok bau fresh pulak..

ok, so far..tu sj barang yg ada dlm beg..dan tu sj kot yg dpt di share buat ms sekarang..jumpa lg di next entri ya..

#jdtblogger  #31dayschallengejdtblogger

p/s : i jenis setia tauu...(ehhh.,..tadak kaitan,,k, bye2x...)

You Might Also Like

7 comments

  1. beg mak2 memang tak sah la kalo tak macam almari ekekeke..

    part beg ni orang tak berapa nak setia sangat hahaha.. tapi layan jek beg pasar malam pun ok asal menarik..

    ReplyDelete
    Replies
    1. kann..beg untuk anak tu, kkdg kena bawak baju mak ayah sekali..kang muntah kt baju, kena la mak ayah pn tukar baju..hehehhe

      Delete
  2. wah.... ada buku planner 2017...
    nak kene ada juga ni...
    catit kan fon je sempat..huhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. heheheh...planner last minit beli wawa..ms memula pakai planner ni..saya cuma tulis nama ja..pastu kosong smpi akhir tahun..hahahaha..

      Delete
  3. seorang mak mesti ada 2 beg. have been observe my sister-in-laws. and imagine me in the future. heheheh


    *drop by from: http://edrinazulkafli.blogspot.my/2017/01/day-4-ada-apa-dalam-beg-oo.html

    ReplyDelete

Support JDT Blogger