31 days challenge by JDT Blogger - Day 1 (Siapakah saya??)

8:06 AM

Perghhh...dah lama tak update blog picisan ni..ttiba ada hati hang nak sahut2x cabaran bagai...hahahaha...

takpa..azam taun baru..kasi blog sendu ni meriah skitt...so saya akan berusaha sahut cabaran daripada JDT Blogger yang di tag oleh ofismate yang supermommy herneenazir..

Siapakah saya??




Hahhh..terkejut tak??hehehhee...jangan panik ya..teruskan membaca..jgn buka new tabs..hehhhehe..

Ok..saya ni orang kedah,,tapi dah 11 tahun merantau kat bumi johor..nama Fatimah Qamarina Zainol Abidin..sbb nak glamour..suh semua orang panggil Q..hahahha..sudah berkahwin dengan Daing Mohd Razin..Alhamdulillah..dikurniakan 3 org cahayamata..yang sulung Daing Irfan Qayyim (6 tahun), Daing Irfan Qa'id (4 tahun) dan Daing Nur Rahah (2 tahun)..

so sekarang (actually drp memula brhijrah kt johor hehehe..)saya keje kt Pelabuhan Tanjung Pelepas (PTP)..keje bahagian jaga orang..kira dh kategori veteran la jugak saya ni bekerja di jabatan ni kt PTP..

actually banyak cerita-cerita menarik yang boleh dijadikan teladan sepanjang saya bertugas di PTP ni..nanti bebila free..saya up cerita kt blog ni ya..

ok, untuk pengenalan..cukup smpi cni dulu...pepahal boleh panggil saya Q dan umur bakal menghampiri 34 tahun dalam 22 hari lagi..(sila wish happy birthday kt FB saya ya..hahahha)

ok, rupa sebenar tuan blog..(tak flawless mcm tu ya..ni semua front camera punya penangan )


P/S : tuan blog sila istiqomah ya..daaaa :)

#JDTBlogger
#31dayschallengebyJDTblogger





You Might Also Like

5 comments

  1. hahaha..tahniah Q dah berjaya buat entry day 1..hehehe.. insha Allah boleh tu sampai day 31 hehehe..tq for your support.. 😊

    ReplyDelete
  2. Org siap bukak bloh hernee kt sebelah tuk refer..hahah..insyaAllah..thanks sbb ngajak ya 😊

    ReplyDelete
  3. hahahaha..sama2..kalau makin aktif boleh share2 rezeki buat product review hehehe

    ReplyDelete
  4. selamat berkenalan..terima kasih melawat blog sendu ni..hehehe..

    ReplyDelete
  5. semoga tercapai azam tahun baru nak bg blog meriah. hehehe. selamat bersegmen :)


    *a visit from: http://edrinazulkafli.blogspot.my/2017/01/day-1-siapakah-saya.html

    ReplyDelete

Support JDT Blogger