Bowling Tournament, Leisure Mall

12:49 AM

ermmm...arini ada tournament bowling..anjuran KKPTP..cm biasa la..aku musti join pnya...wlupn aku mmg tak terer langsung main bowling ni..aku pki hentam baling ja..heheheh...wlupn sudah di guide brkali2x oleh suami tersayang ku..tp aku ttp main cr aku..degil aku rupernya..hehehhe...ssh tul aku nk tukar style balingan aku....
actually aku cm segan and malu nk brgaya kt dpn lane tu...hehehhehe...
ermm..brbblk citer bowling ni...ada 2 session..aku game pg..so far, mlm kang aku g tuk jd pom2x gurl tuk suami trsayang ku pula..heheheh...so far, time aku blk td..aku ranking ke 6 (actually gurls di PTP yg msk cuma 17 org..adiah plak smpi no 17..so sure la dpt adiah..heheheh...i lovee it..heheheh..)
aku rs, yg menang mgkin wawa (project)..sbb markah dia sgt tinggi..lau tak salah aku..total 450++..aku main taun lps pn, just 413..heheheh..sbb last game dia ja dh 178...mmg power dak ni..kurus ja (tp dia kecik and sweet..heheh..cover line sbb dh cm ngumpat dia plak...heheh..)tp dia mmg ada set bola, kasut and beg..which is aku rs, dia mmg slalu main...so lau dia menang and wakil PTP..ada class la skittt...ni lau cm aku ngn wawa finance @ mama Haziq last year..ktaorg wakil PTP..tp main guna house bowl...sgt tidak professional..heheheheh...
okies la..final result tau mlm ni...hope keputusan tidak brganjak la....heheheheh...(nk jgk medal @ piala..hehehehe..)

p/s: ttiba trasa nk beli set kasut, bola and beg..reganya RM320.00..berbaloi tak ae??errmmm..mntak En Suami support la..heheheh...

You Might Also Like

1 comments

  1. opppsss salah..adiah smpi no 15 ja...jd aku masih ada peluang..heheheh...

    ReplyDelete

Support JDT Blogger